Το γύρισμα των χιλιομέτρων στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα κάποιοι έμποροι το είχαν δεδομένο αδιαφορώντας
ΚΤΕΟ: 2.000 οχήματα κόβονται καθημερινά για γυρισμένα χιλιόμετρα!
για τους ανυποψίαστους καταναλωτές αλλά και τον αθέμιτο ανταγωνισμό
που προκαλούν στις εμπορίες που πραγματικά πωλούν
που προκαλούν στις εμπορίες που πραγματικά πωλούν
τα μεταχειρισμένα τους χωρίς να επεμβαίνουν στους χιλιομετρητές τους. Και όλα αυτά ουσιαστικά με τις ευλογίες του Κράτους, το οποίο ποτέ δεν έκανε τις ελέγχους και δεν πήρε ουσιαστικά μέτρα, τουλάχιστον μέχρι πριν δέκα ημέρες…
Ο Σύνδεσμος των Εμπόρων λοιπόν, αντί να πρωτοστατεί σε έναν αγώνα να ξεκαθαριστεί ο κλάδος τους εναντίον των επιτήδειων που έχουν καταστρέψει την αγορά των μεταχειρισμένων παρασέρνοντας και τους καλους και σωστούς εμπόρους που είναι και οι περισσότεροι, περιέργως απαιτούν από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
να ακυρώσει το μόνο μέτρο που έχει εφαρμοστεί και είναι προ τη σωστή κατεύθυνση, καθώς εκτιμούν πως η αποκάλυψη των γυρισμένων χιλιομέτρων από τους καταναλωτές θα προκαλέσει χάος στην αγορά τους… Το σίγουρο όμως είναι πως ο σωστός έμπορος, αυτός δηλαδή που πούλησε ένα αυτοκίνητο χωρίς να γυρίσει τα χιλιόμετρα, δεν έχει τίποτα να φοβηθεί…
Φόβο όμως δείχνουν κάποια μέλη του διοικητικού συμβουλίου, που ζητούν κυριολεκτικά «άφεση αμαρτιών» για ολόκληρο τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων και των απατεώνων, απαιτώντας η εφαρμογή του ελέγχου των χιλιομέτρων στα μεταχειρισμένα μέσω των ΚΤΕΟ να εφαρμοστεί από εδώ και στο εξής και όχι σε όλο των ιστορικό των ελέγχων των οχημάτων…
Αν όμως συμβεί κάτι τέτοιο οι ανυποψίαστοι καταναλωτές δε θα γνωρίζουν τι αυτοκίνητα τελικά έχουν αγοράσει, κατά πόσο είναι ασφαλή για αυτούς και την οικογένειά τους ενώ παράλληλα θα λυθούν οι όποιες απορίες που είχαν σήμερα για τις ανεξήγητες “για αυτά τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ” επισκευές που χρειάστηκε να πραγματοποιήσουν στο μεταχειρισμένο που πήραν και τους κόστισαν επιπλέον μία μικρή περιουσία.
Αυτό που τρέμουν όμως οι κακοί έμποροι είναι οτι οι ανυποψίαστοι καταναλωτές θα είναι πλέον… υποψιασμένοι για το αυτοκίνητό τους και για το αν σ’ αυτό έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα, οπότε και θα μπορούν να διεκδικήσουν νομικά το δίκιο τους και τις ανάλογες αποζημιώσεις…
Και να φανταστεί κανείς ότι το μέτρο ελέγχου των χιλιομέτρων αφορά -προς το παρόν- μόνο τα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα καθώς τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα δεν έχουν εισέλθει ακόμη στο στόχαστρο των Αρχών. Όταν γίνει και αυτό, τότ τα δράμματα θα είναι πολλαπλά…
Να ξεκαθαρίσουμε εδώ, πως τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ακόμη είναι ανεξέλεγκτα και οι ιδιοκτήτες τους πραγματικά βρίσκονται σε έλεος του Θεού καθώς τα εγχώρια ΚΤΕΟ δεν έχουν κανένα απολύτως στοιχείο για τους προγενέστερους ελέγχους που έχει πραγματοποιηθεί εκτός συνόρων αλλά ούτε και κάποιο ιστορικό αρχείο συντήρησης ή ανάκλησης στα οποία αναγράφονται τα χιλιόμετρα. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα να μην μπορούν να ελεγχθούν από τα ΚΤΕΟ ή το Κράτος και οι επιτήδειοι έμποροι να εξακολουθούν να εισάγουν τα «σαπάκια» με γυρισμένα χιλιόμετρα ανεξέλεγκτα τα οποία στη συνέχεια τα πωλούν σε ανυποψίαστους καταναλωτές.
Ευελπιστούμε να επιτευχθεί σύντομα η online διασύνδεση των ΚΤΕΟ σε όλη την ΕΕ ώστε να σταματήσουν επιτέλους οι ανυποψίαστοι καταναλωτές να βρίσκονται στο έλεος των επιτήδειων εμπόρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων όπως έχει συμβεί αυτή τη στιγμή και με τις εγχώριες εμπορίες μεταχειρισμένων που έχει αρχίσει το μεγάλο ξεκαθάρισμα και βέβαια οι καλοί έμποροι δεν έχουν να φοβηθούν απολύτως τίποτα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου